0

بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2023 ؛ معرفی 12 عنوان برتر

بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2023 ؛ معرفی 12 عنوان برتر
بازدید 68


بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2023 داستان‌های فوق‌العاده جذاب، خنده‌دار و درعین‌حال، رمانتیکی دارند که مطمئناً توجه هرکسی را به سمت خود جلب می‌کند.

این فیلم‌ها در بطن ماجراهایی خنده‌دار، قصه‌هایی عاشقانه را نیز به نمایش می‌گذارند. سینمای هالیوود از گذشته تا کنون در ساخت فیلم‌های کمدی عاشقانه مهارت زیادی داشته است و عشق‌هایی را به تصویر می‌کشید که در عین رمانتیک بودن، تا حد زیادی موجب سرگرم شدن و خندیدن بیننده نیز می‌شدند.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

در بهترین فیلم های کمدی رمانتیک 2023 شاهد حضور بازیگران محبوبی همچون جنیفر لوپز، دایان کیتن، ریس ویترسپون، اشتون کوچر و چنینگ تیتوم هستیم. در این مقاله برخی از بهترین فیلم های جدید کمدی عاشقانه در سال 2023 را به شما معرفی کنیم که تماشای آن‌ها ساعات خوشی را برای شما رقم می‌زند. همچنین می‌توانید نگاهی به فهرست بهترین فیلم های 2023، بهترین سریال های 2023 و بهترین انیمیشن های 2023 داشته باشید و عنوان مورد نظر خود را در این لیست‌ها پیدا کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

بهترین فیلم های کمدی جهان

بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2023

ژانر کمدی عاشقانه طرفداران زیادی دارد، با این‌حال شاهد حضور کمرنگ آن در سال‌های اخیر بودیم. اینطور که از شواهد پیداست، سال 2023 جریان به نفع ژانر کمدی عاشقانه تغییر می‌کند و این موضوع را می‌توان در لیست بهترین فیلم های کمدی 2023 هم مشاهده کرد.

البته اگر به ژانرهای هیجان‌انگیز علاقه دارید، تماشای ترسناک ترین فیلم های 2023، بهترین فیلم های اکشن 2023 و بهترین فیلم های DC در سال 2023 را نیز به شما پیشنهاد می‌‌کنیم. اما اگر به داستان‌های عاشقانه علاقه دارید، تماشای بهترین سریال های عاشقانه 2023 و بهترین سریال های کره ای 2023 هم خالی از لطف نخواهد بود. در ادامه با معرفی بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2023 با ما همراه شوید.

عروسی شاتگان – Shotgun Wedding

بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2023
بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2023
  • تاریخ اکران: 27 ژانویه 2023 (7 بهمن 1401)
  • بازیگران: جنیفر لوپز، جاش دوهامل، جنیفر کولیچ، سونیا براگا
  • کارگردان: جیسون مور (Jason Moore)

یکی از جدیدترین فیلم های کمدی عاشقانه 2023 ، فیلم عروسی شاتگان با نقش‌آفرینی جنیفر لوپز و جاش دوهامل است. فیلم‌برداری این فیلم که در ابتدا قرار بود در سال 2019 آغاز شود، به تعویق افتاد و درواقع از 22 فوریه 2021 آغاز شد؛ در نهایت، در تاریخ 22 آوریل 2021 نیز به اتمام رسید. فیلم عروسی شاتگان در ابتدا در کشورهای سنگاپور و اندونزی در تاریخ 28 دسامبر 2022 منتشر شد و در سرویس استریم هم در تاریخ 27 ژانویه 2023 اکران شد.

این فیلم کمدی عاشقانه، داستان یک زوج جوان با نام‌های دارسی (با نقش‌آفرینی جنیفر لوپز) و تام (با بازی جاش دوهامل) است که می‌خواهند با یکدیگر ازدواج کنند و برای برگزاری مراسم عروسی، خانواده‌های خود را در یک مکان جمع می‌کنند.

وقتی همه چیز دارد طبیعی پیش می‌رود، ناگهان خطر گروگانگیری خانواده این زوج را تهدید می‌کند و آن‌ها باید به‌جای جشن عروسی، خانواده‌های خود را نجات دهند. جمله‌ای که در عروسی می‌گویند: «تا زمانی که مرگ ما را از هم جدا کند»، در این فیلم معنای کاملاً جدیدی به خود می‌گیرد. صحنه‌های جذابی در عروسی شاتگان دیده می‌شود که باعث شده آن را در صدر فهرست بهترین فیلم های کمدی عاشقانه در سال 2023 قرار دهیم.

شما مردم – You People

بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2023

  • تاریخ اکران: 20 ژانویه 2023 (30 دی 1401)
  • بازیگران: جونا هیل، ادی مورفی، جولیا لوئی درایفوس
  • کارگردان: کنیا باریس

در لیست بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2023 باید به فیلم You People هم اشاره کنیم که بازیگران کمدی معروفی همچون ادی مورفی، جونا هیل و جولیا لوئی درایفوس در آن نقش‌آفرینی می‌کنند. ازرا با بازی جونا هیل و امیرا با بازی ادی مورفی، در گذشته زندگی کاملا متفاوتی داشتند؛ با این‌حال، تفاوت‌ها مانع از رابطه دوستی آنها نمی‌شوند. اما این موضوع درباره خانواده آنها صدق نمی‌کند. خانواده‌های ازرا و امیرا نظرات کاملا متفاوتی درباره رابطه این دو نفر دارند و همین موضوع، داستان جذابی را رقم زده که تماشای آن خالی از لطف نیست.

شاید انجامش بدم – Maybe I Do

بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2023

  • تاریخ اکران: 27 ژانویه 2023 (7 بهمن 1401)
  • بازیگران: دایان کیتن، ریچارد تیفانی، سوزان ساراندون، اما رابرتز، لوک بریسی، ویلیام هال میسی
  • کارگردان: مایکل جیکوب (Michael Jacobs)

یکی دیگر از بهترین فیلم های کمدی رمانتیک 2023 که به‌تازگی در تاریخ 27 ژانویه، یعنی 7 بهمن 1401 اکران شد، فیلم شاید انجامش بدم است. فیلم‌برداری این اثر در فوریه 2022 در نیوجرسی آغاز و در مارس هم به پایان رسید. بازیگران اصلی این فیلم، یعنی اما رابرتز و لوک بریسی، قبلا هم با یکدیگر بازی کرده‌اند و اکنون دوباره در فیلم این، به یکدیگر می‌پیوندند.

داستان این فیلم درباره، زوجی با نام‌های میشل و آلن با نقش‌آفرینی رابرت و بریسی است که با هم رابطه دارند و تصمیم می‌گیرند برای آشنایی خانواده‌های خود با یکدیگر، آن‌ها را دعوت کنند. والدین این زوج جوان که برای تصمیم‌گیری درباره ازدواج آن‌ها گرد هم جمع می‌آیند، متوجه می‌شوند که از قبل یکدیگر را می‌شناسند. این مسئله باعث می‌شود که اختلاف‌نظرهایی بین آن‌ها به وجود بیاید.

او عشق است – She Is Love

بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2023
بهترین فیلم کمدی عاشقانه 2023
  • تاریخ اکران: 3 فوریه 2023 (14 بهمن 1401)
  • بازیگران: هیلی بنت، سم رایلی، ماریسا آبلا، رزا رابسون، کریگ راسل، ماریکا هکمن
  • کارگردان: جیمی آدامز (Jamie Adams)

یکی از بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2023 که در تاریخ 3 فوریه 2023، یعنی 14 بهمن 1401 اکران شد، فیلم «او عشق است» بوده که به کارگردانی جیمی آدامز ساخته شد. این فیلم در ابتدا در تاریخ 14 اکتبر 2022 در جشنواره بین‌المللی فیلم لندن به نمایش در آمد.

این فیلم داستان یک زوج مطلقه با نام‌های پاتریشیا (با بازی هیلی بنت) و ادریس (با نقش‌آفرینی سم رایلی) را روایت می‌کند که به‌صورت کاملا اتفاقی، بعد از این‌که یک دهه از طلاق آن‌ها می‌گذرد، در یک منطقه روستایی همدیگر را ملاقات می‌کنند. این مسئله باعث می‌شود که آن‌ها وقایع گذشته خود را با یکدیگر مرور کنند.

این‌درحالی‌است‌که دوست دختر همسر سابق پاتریشیا، یعنی لوییز (با بازی ماریسا آبلا)، آن مکان را اداره می‌کند. آن‌ها تصمیم می‌گیرند که تلاش کنند تا شروعی دوباره داشته باشند. آیا آن‌ها می‌توانند دوباره به یکدیگر بازگردند؟

این فیلم در همین زمان کوتاه توانسته نظر بسیاری از مخاطبان و حتی منتقدان را به خود جلب کند و امتیاز 6.6 از 10 را بگیرد. بازی فوق‌العاده بازیگران در کنار فضاسازی جذاب و فیلم‌نامه منحصربه‌فرد، باعث شده‌ که فیلم او عشق است، از نظر بسیاری از مخاطبان، بهترین فیلم کمدی عاشقانه 2023 باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم و سریال های تینیجری

بهترین فیلم های بر اساس واقعیت

خانه تو یا من – Your Place Or Mine

بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2023

  • تاریخ اکران: 10 فوریه 2023 (21 بهمن 1401)
  • بازیگران: ریس ویترسپون، اشتون کوچر، ویزلی کیمل
  • کارگردان: آلین بروچ مک‌کنا (Aline Brosh McKenna)

یکی دیگر از بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2023 که در تاریخ 10 فوریه 2023، یعنی 21 بهمن 1401 روی پرده‌های سینما رفت، فیلم خانه تو یا من به کارگردانی آلین بروچ مک‌کنا است. این فیلم با نقش‌آفرینی ستارگانی مانند ریس ویترسپون و استون کوچر، توانسته توجه خیلی از مخاطبان را به سمت خود جلب کند.

این فیلم داستان زندگی دبی و بهترین دوستش پیتر را به نمایش می‌گذارد که علی‌رغم دوستی و ارتباط محکمی که بین آن‌هاست، تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند. دبی با پسرش در لس‌آنجلس زندگی می‌کند و بیشتر به انجام کارهای روزمره علاقه دارد. او با دوستش پیتر تصمیم می‌گیرند که برای یک هفته زندگی خود را عوض کنند و به همین دلیل مجبور می‌شود به نیویورک برود.

بعد از نقل مکان هر یک از آن‌ها به محل زندگی جدید، هر دو متوجه می‌شوند که شاید چیزی که آن‌ها از زندگی می‌خواهند، چیزی نبوده است که واقعاً فکرش را می‌کردند. این فیلم نشان می‌دهد که شرایط می‌تواند تا چه حد روی خواسته‌ها و اهداف افراد تاثیرگذار باشد.

آخرین رقص مجیک مایک – Magic Mike’s Last Dance

بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2023
بهترین فیلم های کمدی عاشقانه در سال 2023
  • تاریخ اکران: 10 فوریه 2023 (21 بهمن 1401)
  • بازیگران: چنینگ متیو تیتوم، سلما‌هایک، گاوین اسپوکس
  • کارگردان: استیون سودربرگ (Steven Soderbergh)

معرفی بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2023 را با فیلم آخرین رقص مجیک مایک ادامه می‌دهیم که در تاریخ 10 فوریه 2023، یعنی 21 بهمن اکران شد. این فیلم به کارگردانی استیون سودربرگ ساخته شده و ستارگانی مانند چنینگ متیو تیتوم و سلما‌هایک در آن نقش‌آفرینی می‌کنند.

این اثر که به‌عنوان آخرین فیلم از سری مجموعه مایک جادویی اکران می‌شود، داستان مایک لین (با بازی چنینگ تیتوم) را به نمایش می‌گذارد که بعد از بهم خوردن یک معامله تجاری، مجبور می‌شود در فلوریدا به خواروبارفروشی مشغول شود.

در همین میان، مایک با یک فرد ثروتمند آشنا می‌شود و به‌خاطر پیشنهاد وسوسه‌انگیزی که نمی‌تواند آن را رد کند، با او به لندن می‌رود. این آغاز ماجرای مایک جادویی است.

در نیمه‌شب – At Midnight

بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2023

  • تاریخ اکران: 10 فوریه 2023 (21 بهمن 1401)
  • بازیگران: مونیکا باربرو، آندرس هولم، کیسی توماس برون
  • کارگردان: جوهان فین گولد (Jonah Feingold)

یکی دیگر از بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2023 که در 10 فوریه امسال روی پرده‌ سینما رفت، فیلم در نیمه‌شب است که تاکنون توانسته از وب‌سایت IMDB، امتیاز 5.4 از 10 را بگیرد.

این فیلم، درباره یک دختر و پسر جوان است که تصمیم گرفتند برای در امان ماندن از خطرات عشق، به‌هیچ‌عنوان عاشق نشوند. این فیلم که ساخت ایالات متحده است، صحنه‌های خنده‌دار و درعین‌حال، جذاب زیادی دارد که باعث شده ما آن را در فهرست بهترین فیلم های کمدی رمانتیک 2023 قرار دهیم.

کسی که قبلاً میشناختمش – Somebody I Used to Know

بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2023
جدیدترین فیلم های کمدی عاشقانه 2023
  • تاریخ اکران: 10 فوریه 2023 (21 بهمن 1401)
  • بازیگران: الیسون بری، جی الیس، کرسی نیکول کلمونس، دنیل مارک پودی
  • کارگردان: دیو فرانکو (Dave Franco)

الیسون بری در Somebody I Used to Know که یکی از جدیدترین فیلم های کمدی عاشقانه 2023 است، نقش اول را بازی می‌کند که فیلم‌نامه آن را به کمک همسر خود، دیو فرانکو نوشته است. این فیلم، داستان زنی به نام آلی (با بازی الیسون بری) را روایت می‌کند که به‌عنوان یک تهیه‌کننده تلویزیون، به کار معتاد است و در این میان، در یکی از کارهای حرفه‌ای خود دچار شکست بزرگی می‌شود.

آلی برای دور شدن از این شرایط، به زادگاه خود بازمی‌گردد و بعد از دیدن اولین عشق خود که شان نام دارد (با نقش‌آفرینی جی الیس)، روزهای گذشته خود را با یکدیگر به یاد می‌آورند. تا اینجای داستان، همچنان همه چیز رمانتیک است تا زمانی که آلی متوجه می‌شود که شان در شرف ازدواج کردن است.

وقایع جذاب و درعین‌حال، خنده‌داری در این فیلم رخ می‌دهند که باعث شده ما آن را در فهرست بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2023 قرار دهیم. این اثر در تاریخ 10 فوریه 2023، یعنی 21 بهمن 1401 در آمازون پرایم اکران شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های خانوادگی

بهترین فیلم های علمی تخیلی تاریخ سینما

قرمز، سفید، آبی سلطنتی – Red, White, & Royal Blue

بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2023

  • تاریخ اکران: 11 اوت 2023 (20 مرداد 1402)
  • بازیگران: اوما تورمن، تیلور زاخار پرز، نیکلاس کگالیتزین
  • کارگردان: متیو لوپز (Matthew Lopez)

یکی دیگر از بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2023 که هنوز تاریخ دقیق اکران آن مشخص نیست، فیلم قرمز، سفید، آبی سلطنتی است که در آن، مدل و بازیگر مشهور آمریکایی، اوما تورمن به‌عنوان رئیس‌جمهور ایفای نقش می‌کند.

داستان این فیلم، حول محور پسر این رئیس‌جمهور به نام الکس می‌گردد که مادر او به‌تازگی به‌عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شده است. به همین دلیل هم رئیس‌جمهور، پسر خود، یعنی الکس را به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین چهره‌های کاخ سفید معرفی می‌کند.

در این شرایط، الکس برای این‌که از بروز بحران سیاسی و رسانه‌ای بعد از یک مراسم عروسی سلطنتی جلوگیری کند، مجبور می‌شود تظاهر کند که با شاهزاده هنری دوست است. هم شاهزاده هنری از بریتانیا و هم الکس در تلاش هستند که این ظاهر را در ملا عام حفظ کنند. از طرف دیگر، واقعاً یک رابطه عمیق میان این دو شکل می‌گیرد. اما بازهم الکس باید برای محافظت از شرایط اجتماعی مادر خود، رابطه عاشقانه‌اش با هنری را پنهان نگه دارد.

فیلم‌نامه این اثر که یکی از بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2023 به شمار می‌رود، برگرفته از رمانی با همین نام است که در سال 2019 منتشر شد و توانست فروش فوق‌العاده خوبی داشته باشد. به همین دلیل موفقیت فیلم آن نیز تقریباً تضمین شده است.

بنیادین – Elemental

بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2023
بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2023
  • تاریخ اکران: 16 ژوئن 2023 (26 خرداد 1402)
  • صداپیشگان: لیا لوئیس، ممدو اثی
  • کارگردان: پیتر سوهن (Peter Sohn)

انیمیشن بنیادین (Elemental) که قرار است امسال روی پرده‌های سینما برود، یکی دیگر از بهترین و جدیدترین فیلم های کمدی عاشقانه 2023 است. درحالی‌که ساخت این فیلم از سال 2016 اعلام شد، اما هنوز تاریخ دقیقی برای اکران آن توسط کمپانی دیزنی اعلام نشده است.

این انیمیشن به کارگردانی پیتر سوهن، درباره عناصر چهارگانه آب، هوا، آتش و خاک است که نشان می‌دهد این عناصر در عین تفاوت‌های زیادی که با یکدیگر دارند، شباهت‌هایی نیز با یکدیگر داشتند که باعث به وجود آمدن ارتباط محکمی بین آن‌ها می‌شود.

ارتباط این عناصر از آنجا شروع می‌شود که مجبور می‌شوند در یک شهر، در کنار یکدیگر زندگی کنند. این انیمیشن در ژانر ماجراجویی و هیجان‌انگیز، صحنه‌های خارق‌العاده‌ای دارد که می‌تواند توجه همه علاقه‌مندان به انیمیشن را به خود جلب کند.

دوباره عشق – Love Again

بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2023

  • تاریخ اکران: 5 مه 2023 (15 اردیبهشت 1402)
  • بازیگران: سم هیوین، پریانکا چوپرا جوناس، لیدیا وست
  • کارگردان: James C. Strouse

یکی دیگر از بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2023 که در تاریخ 5 مه 2023، یعنی اردیبهشت 1402 روی پرده‌های سینما رفت، فیلم دوباره عشق به کارگردانی James C. Strouse است. در این کمدی عاشقانه، ستارگانی مانند سم هیوین و پریانکا چوپرا نقش‌آفرینی می‌کنند. پریانکا نقش یک زن جوان را بازی می‌کند که به‌تازگی نامزد خود را از دست داده است و برای این‌که با این غم بزرگ کنار بیاید، مدام به گوشی نامزد مرده خود پیامک ارسال می‌کند.

از طرف دیگر، این شماره که پیامک‌ها به آن ارسال می‌شوند، در دست شخص دیگری است که سم هیوین نقش او را بازی می‌کند. این پیام دادن‌ها باعث می‌شود که جرقه‌ای برای ارتباط جدید میان این دو نفر زده شود و با یکدیگر قرار ملاقاتی می‌گذارند.

خوب است بدانید که فیلم دوباره عشق، اقتباس‌شده از رمانی با نام Text for You است که در سال 2016 منتشر شد. صحنه‌های جذابی در این اثر وجود دارند که باعث شده آن را در فهرست بهترین فیلم های کمدی رمانتیک 2023 قرار دهیم.

باربی – barbie

بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2023

  • تاریخ اکران: 21 ژوئیه 2023 (30 تیر 1402)
  • بازیگران: مارگو رابی، آریانا گرینبلات، رایان گاسلینگ
  • کارگردان: گرتا گرویینگ

باربی یکی دیگر از بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2023 است که ستاره‌هایی مثل مارگو رابی و رایان گاسلینگ در آن نقش‌آفرینی می‌کنند. تاکنون اطلاعات زیادی درباره داستان این فیلم منتشر نشده، اما می‌دانیم که قصه کلی درباره باربی است که از باربی‌ لند اخراج می‌شود. او به‌دلیل اینکه یک عروسک بی عیب و نقص نیست، جایی در سرزمین باربی‌‌ها ندارد و حالا باید خوشبختی واقعی را در دنیای انسان‌‌ها پیدا کند.

علاوه‌بر فیلم‌هایی که نام بردیم، موارد دیگری نیز می‌توانند به‌عنوان بهترین فیلم های کمدی عاشقانه در سال 2023 شناخته شوند. بااین‌حال، فیلم‌هایی که در این فهرست نام بردیم، کیفیت ساخت بهتری دارند. پس اگر شما هم به ژانر کمدی عاشقانه علاقه دارید، تماشای فیلم‌هایی که در بالا نام بردیم را در سال 2023 از دست ندهید.

سؤالات متداول

بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2023 کدامند؟

از جمله بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2023 می‌توان به عروسی شاتگان، خانه تو یا من، دوباره عشق، بنیادین و آخرین رقص مجیک مایک اشاره کرد. در این مقاله به معرفی فیلم‌های دیگری نیز پرداختیم که تماشای آنها می‌تواند لحظات خوشی را برای شما رقم بزند.

کدام‌یک از بهترین فیلم های کمدی عاشقانه امسال تاکنون منتشر شده‌اند؟

عروسی شاتگان، خانه تو یا من، شاید انجامش بدم، او عشق است و در نیمه شب از جمله فیلم‌هایی هستند که تاکنون اکران شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

منبع: cosmopolitan ،lofficielusa ،stylist

نظر شما درباره لیست بهترین فیلم های کمدی عاشقانه در سال 2023 چیست؟ به نظر شما فیلم دیگری هم هست که باید در این فهرست به آن اشاره می‌کردیم؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید