0

بررسی روشی های مرسوم در به دست آوردن پول پابجی که باید بدانید.

بررسی روشی های مرسوم در به دست آوردن پول پابجی که باید بدانید.
بازدید 396


در بازی پابجی موبایل یوسی از ارزش و اعتبار بسیار بالایی برخوردار است و عموم کاربران با دانستن اهمیت یوسی به دنبال روش هایی برای کسب آن هستند تا بتوانند از رقبای خود برتری قابل توجه ای را داشته باشند! در این مقاله به صورت تخصصی به معرفی این موضوع می پردازیم که چطور می توانید اقدام به کسب پول پابجی کنید.

از چه روش هایی می توانیم پول پابجی را به دست آوریم؟

در حالت کلی روش های متغییری برای این موضوع وجود دارد که با استفاده از آن می توانید پول پابجی را به دست آورید! پول پابجی همان یوسی است که به واسطه آن می توانید به امکانات زیادی از بازی دسترسی داشته باشید.

جالب است بدانید که عموم کاربرانی که به دنبال یوسی هستند از روش های متنوع ای برای تهیه آن استفاده می کنند که یکی از بهترین آن ها، استفاده از روش های پولی برای کسب یوسی می باشد چراکه در مدت زمان کوتاه تری کاربران عزیز می توانند به مقدار یوسی مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند اما در ابتدا ما روش های رایگان را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد و در نهایت به شما آموزش می دهیم که چطور می توانید در سریع ترین زمان مممکن، به پول پابجی دسترسی داشته باشید.

 

  1. دنبال نمودن تمامی حساب های کاربری بازی پابجی در یوتیوب و سایر شبکه های اجتماعی دیگر

یکی از روش های به دست آوردن یوسی رایگان این است که حساب کرابری بازی پابجی را در شبکه های اجتماعی مختلف را دنبال کنیم! چراکه در بسیاری از مواقع و علی الخصوص در یوتیوب رقابت های بسیار سنگینی برای کاربران قرار خواهد گرفت که به واسطه شرکت در آن ها می توانند به مقدار قابل توجه ای یوسی دسترسی داشته باشند. بنابراین اگر به دنبال کسب یوسی از روش های رایگان هستید حتما شبکه های اجتماعی پابجی را دنبال کنید.

 

  1. کسب درآمد از اپلیکیشن های PlayerZon  و MPL

شما می توانید با فعالیت در اپلیکیشن هایی همانند PlayerZon  و MPL به راحتی کسب درآمد کنید و هزینه های به دست آمده در این اپلیکیشن را صرف خرید یوسی کنید! این روش بسیار پردردسر می باشد و به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

 

 

  1. مراجعه به سایت pubskins و وارد کردن ایمیل بازی

در هنگام ساخت حساب کاربری از شما ایمیلی دریافت می شود که با وارد نمودن ایمیل بازی در سایت pubskins می توانید به مقدار 100 یوسی رایگان به دست آورید. اگر به دنبال کسب یوسی بیشتر تا مرز 500 تا هستید از طریق لینک بازاریابی که در اختیار شما قرار می گیرد می توانید این مقدار یوسی را به دست آورید. این روش نیز بسیار پردردسر بوده و می تواند زمان و وقت زیادی را از شما بگیرد. به همین جهت توصیه نمی شود.

 

  1. شرکت در بازی Bonus Challenge

از دیگر راه های کسب یوسی رایگان این است که شما بازی Bonus Challenge را اجرا کنید، پس از نصب این بازی و ایجاد حساب کاربری در بازی Bonus Challenge به شما UC Packages تعلق خواهد گرفت که می توانید با فعالیت بیشتر در این بازی و مشاهده تبلیغات و… یوسی بیشتری را به دست آورید.

 

این بود روش های به دست آوردن یوسی رایگان در بازی پابجی! همان طور که مشاهده نمودید روش های مناسبی برای کسب یوسی نبود چراکه بسیاری از آن ها بسیار پردردسر شناخته می شوند و در نهایت مقدار کمی یوسی در اختیار شما قرار میدهند! از این رو به این جهت توصیه می کنیم که حتما از روش های پولی برای تهیه یوسی استفاده کنید اما چطور؟

 

چطور می توانیم در سریع ترین زمان ممکن اقدام به کسب یوسی کنیم؟

شما با ورود به بازی پابجی و ساخت حساب می توانید از ابتدا و از بخش استور یا فروشگاه بازی اقدام به کسب یوسی رایگان کنید! این یوسی در بسیاری از مواقع می تواند بر اساس نیاز شما در کمترین زمان ممکن پرداخت شود تا بتوانید به ویژگی های منحصر به فرد این بازی دسترسی داشته باشید اما یکی از مشکلاتی که عموما کاربران ایرانی با آن رو به رو هستند این است که پرداخت و خرید یوسی از طریق کارت های بین المللی امکان پذیر است.

به این دلیل که گیمر های ایرانی به کارت های بین المللی دسترسی ندارند باید از سایت های واسطی این فرایند را انجام دهند. یکی از سایت هایی که در این زمینه می تواند فعالیت قابل توجه ای در اختیار شما قرار دهد، سایت آسان جم است. از این رو با مراجعه به این سایت و انتخاب پلن های قیمتی مناسب می توانید در ازای پرداخت از درگاه های ایرانی، به مقدار یوسی موردنیاز خود دسترسی داشته باشید.

البته یکی از مزایای قابل توجه سایت آسان جم پشتیبانی 24 ساعته آن در 7 روز هفته است که این موضوع از اهمیت و اعتبار قابل توجه ای بر خوردار است و می تواند مشکلات بسیاری از گیمر ها را در کوتاه ترین زمان ممکن، حل کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید