0

آپدیت اندروید 13 گلکسی A71 و F62 منتشر شد

آپدیت اندروید 13 گلکسی A71 و F62 منتشر شد
بازدید 90


آپدیت اندروید 13 گلکسی A71 و گلکسی F62 منتشر شد. برای اطلاع از جزئیات این خبر و شرایط دانلود و نصب این آپدیت با ما همراه باشید.

مهاجرت به انگلستان و پرتغال

در چند هفته اخیر سامسونگ دائماً در حال انتشار آپدیت‌های اندروید 13 برای محصولات مختلف خودش بوده و در حال حاضر به مرحله‌ای رسیدیم که بعضی از روزها همزمان چند گوشی آپدیت جدید دریافت می‌کنند. حالا آپدیت One UI 5 بر اساس اندروید 13 برای دو گوشی گلکسی A71 (4G) و گلکسی F62 هم منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: 

آپدیت اندروید 13 گلکسی A71

بروزرسانی اندروید 13 گلکسی A71 فعلاً برای لهستان منتشر شده اما مثل همیشه، انتظار می‌رود که در صورت عدم بروز مشکلات جدی، به زودی این آپدیت برای سایر مناطق هم منتشر شود. شماره بیلد این نسخه جدید A715FXXU8DVK1 است و این آپدیت‌ها با پچ امنیتی اکتبر 2022 (مهر-آبان) منتشر می‌شوند که البته بدیهی است که مدتی از موعد انتشار این آپدیت گذشته است.

آپدیت اندروید 13 گلکسی A71

در هندوستان، گلکسی F62 با شماره بیلد E625FDDU2CVK2 منتشر شده که سطح پچ امنیتی آن مربوط به نوامبر 2022 است. از آنجایی که F62 فقط برای هند و شرکت فلیپ‌کارت این کشور عرضه شده، این نسخه برای سایر کشورها و مناطق منتشر نمی‌شود.

در هر صورت، کاربران سایر مناطق هم می‌توانند با رفتن به مسیر Settings> Software update در صورت وجود آپدیت جدید با انتخاب گزینه Download and install آن را نصب کنند. اگر هنوز آپدیت جدید برای شما منتشر نشده، جای نگرانی نیست چون به احتمال زیاد تا چند روز آینده همه آپدیت‌ها برای همه گوشی‌های واجد شرایط منتشر می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره آپدیت اندروید 13 گلکسی A71 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید