0

آنر پلی 40 5G معرفی شد [+مشخصات فنی]

آنر پلی 40 5G معرفی شد [+مشخصات فنی]
بازدید 88


شرکت آنر روز گذشته از گوشی هوشمند میان رده خود با طراحی برتر و پردازنده قدرتمند 5G رونمایی کرد. این گوشی با نام آنر پلی 40 5G وارد بازار خواهد شد.

شرکت آنر روز گذشته در سکوت خبری از گوشی هوشمند Honor Play 40 5G در کشور چین به صورت رسمی رونمایی کرد. در حال حاضر این گوشی هوشمند در وب سایت اصلی این برند ظاهر شده اما متاسفانه هنوز قیمت آن مشخص نیست.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های آنر 2023 ؛ راهنمای خرید گوشی آنر در سال 2023

قیمت و مشخصات فنی گوشی آنر پلی 40 5G

گوشی آنر Play 40 5G دارای یک صفحه نمایش 6.56 اینچی LCD با یک بریدگی قطره‌ای شکل در بالای آن است. این نمایشگر از رزولوشن اچ‌دی‌پلاس (1612 در 720 پیکسل)، نرخ نوسازی 90 هرتز و فناوری محافظت از چشم با نور طبیعی پشتیبانی می‌کند. همچنین این دستگاه سبک با 188 گرم وزن از ابعاد 163.32 در 75.07 در 8.35 میلی‌متر برخوردار است.

آنر پلی 40 5G

پلی 40 فایوجی به پردازنده اسنپدراگون 480+ کوالکام با پشتیبانی از شبکه اتصالی 5G مجهز شده و در کنار آن از 6 گیگابایت/ 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت/ 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

در بخش تصویربرداری این گوشی شاهد وجود یک دوربین دوگانه در پشت هستیم که شامل یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی می‌شود. در جلو نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی تعبیه شده است.

قابل ذکر است که دوربین پشتی این گوشی از عکاسی تایم لپس، حالت شب، حالت پرتره، فیلم‌برداری، عکاسی حرفه‌ای، عکاسی پانوراما، ویدئو با دید دوگانه، عکاسی HDR، ثبت لبخند، حالت میکرو در فیلم، عکاسی با دیافراگم بزرگ و عکاسی با تایمر پشتیبانی می‌کند.

آنر پلی 40 5G

یکی از ویژگی‌های قابل توجه این گوشی باتری بزرگ 5200 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 10 واتی (5V/2A) است که به گفته آنر تا 84 ساعت پخش موسیقی بی وقفه را ارائه می‌دهد. در داخلی جعبه این گوشی هوشمند نیز یک کابل داده USB-C و یک شارژر 10 واتی وجود خواهد داشت.

آنر پلی 40 5G

از دیگر ویژگی‌های گوشی هوشمند Honor Play 40 5G می‌توان به بازکردن قفل با اثر انگشت، جک هدفون و قابلیت اسکرین میرورینگ اشاره کرد. این دستگاه در چهار رنگ آبی، بنفش، سبز و مشکی تولید شده و انتظار می‌رود که از تاریخ 26 می 2023 برای خرید در دسترس علاقه مندان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره گوشی آنر پلی 40 5G چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید