0

آنر مجیک Vs با پشتیبانی از قلم هوشمند رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

آنر مجیک Vs
بازدید 34


مطلب آنر مجیک Vs با پشتیبانی از قلم هوشمند رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی برای اولین بار در وب سایت مجله خبری آی تی و دیجیتال – زندگی با تکنولوژی نوشته شده است. – مجله خبری آی تی و دیجیتال – زندگی با تکنولوژی – – https://techrato.com/

آنر مجیک Vs

دومین گوشی تاشو آنر با عنوان آنر مجیک Vs رونمایی شد. نکته مهم اینکه این گوشی که از رقبای ارزان قیمت Galaxy Z Fold 4 به حساب می‌آید از قلم هوشمند پشتیبانی خواهد کرد.

همان طور که می‌دانید شرکت آنر در اوایل سال جاری اولین گوشی تاشو خود یعنی آنر Magic V را معرفی کرد و این گوشی به یکی از رقبای سری Galaxy Z Fold سامسونگ تبدیل شد. اکنون، این شرکت از جانشین گوشی مجیک V با عنوان Honor Magic Vs رونمایی کرده است.

گوشی Honor Magic Vs از نظر طراحی بسیار شبیه به مدل قبلی خود بوده و از یک صفحه نمایش به اندازه و سایز تبلت که به سمت داخل تا می‌شود، برخوردار است. طبق ادعای شرکت آنر، این دستگاه 261 گرم وزن دارد و خیلی روان و راحت تا می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های آنر 2022

قیمت و مشخصات فنی گوشی آنر مجیک Vs

گوشی Honor Magic Vs دارای یک صفحه نمایش خارجی 6.45 اینچی اولد با وضوح و رزولوشن 2560 در 1080 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتزی است. صفحه نمایش داخلی این گوشی نیز 7.9 اینچی است که از وضوح 2K+ و نرخ نوسازی 90 هرتز پشتیبانی می‌کند.

از مشخصات جالب این صفحه نمایش این است که مانند گوشی‌های Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Fold 4 از قلم استایلوس پشتیبانی می‌کند. البته در این گوشی نیز مانند گوشی‌های تاشو سامسونگ هیچ درگاهی برای قلم در نظر گرفته نشده است.

این گوشی تاشوی آنر به پردازنده پرچمدار اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز شده و از طریق یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 66 واتی تغذیه می‌شود. متاسفانه این گوشی از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نخواهد کرد.

آنر مجیک Vs

ماژول دوربین پشتی این گوشی شامل یک دوربین اصلی 54 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی با میدان دید 122 درجه و یک لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم 3 برابر می‌شود. عدم برخورداری این گوشی از دوربین زوم پریسکوپ ممکن است باعث ناامیدی برخی از علاقه مندان بشود. در هر دو صفحه نمایش نیز دوربین‌های 16 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی قرار گرفته‌اند.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این گوشی می‌توان به کاهش نویز از طریق هوش مصنوعی برای برقراری تماس‌های صوتی و تصویری به صورت شفاف، رابط کاربری Magic OS 7.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۳ و اسکنر اثر انگشت در قسمت جانبی اشاره کرد.

نسخه پایه گوشی تاشو مجیک Vs با 8 گیگابایت رم و 256 گیابایت حافظه داخلی، در کشور چین با قیمت 7499 یوان، معادل 1049 دلار به فروش می‌رسد و نسخه دیگر آن با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر 8999 یوان، معادل 1259 دلار، خواهد داشت. همچنین شرکت آنر تصمیم دارد یک نسخه ویژه از این گوشی با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی را با قیمت 10888 یوان، معادل 1523 دلار، عرضه کند.

متاسفانه هنوز اخباری مبنی بر عرضه Honor Magic Vs به صورت جهانی وجود ندارد اما امیدواریم که شاهد حضور این گوشی با قیمتی مشابه در بازارهایی مانند اروپا و هند نیز باشیم.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین گوشی های تاشو یا Foldable
  • بهترین گوشی های ریلمی (Realme)
  • بهترین گوشی‌های زد تی ای (ZTE) 2022
  • بهترین گوشی های پوکو (POCO)

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره گوشی آنر مجیک Vs چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: androidauthority

مطلب آنر مجیک Vs با پشتیبانی از قلم هوشمند رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی برای اولین بار در وب سایت مجله خبری آی تی و دیجیتال – زندگی با تکنولوژی نوشته شده است. – مجله خبری آی تی و دیجیتال – زندگی با تکنولوژی – – https://techrato.com/

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید