0

آموزش 5 روش رفع مشکل باز شدن خودکار و ناخواسته تلگرام

آموزش 5 روش رفع مشکل باز شدن خودکار و ناخواسته تلگرام
بازدید 234


تلگرام (Telegram) 🔼 ویژگی های بسیاری را در اختیار کاربران قرار می دهد اما همیشه این برنامه به درستی کار نمی‌کند و با مشکلاتی همراه است مشکلی که برخی از کاربران با آن مواجه می شوند، باز شدن خودکار تلگرام است. امروز در مجله خبری آی تی و دیجیتال می خواهیم نحوه رفع مشکل باز شدن خودکار و ناخواسته تلگرام را به شما آموزش دهیم.

حل مشکل باز شدن خودکار کانال در تلگرام

How to Fix Telegram App Open Without Permission

باز شدن خودکار تلگرام می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. این مشکل بیشتر کاربران سیستم عامل اندروید و ویندوز را درگیر می کند. سایت های تبلیغاتی، بد افزار ها و.. می توانند عامل بروز آن باشند. بسته به دلیل رخ داده شده، در ادامه راه های رفع آن را بررسی می کنیم.

علت مشکل باز شدن خودکار تلگرام چیست؟ باز شدن با مرورگر

آیا شما هم در هنگام وب گردی با مشکل باز شدن کانال ها در تلگرام مواجه هستید؟ برخی از سایت ها پس از ورود، کاربران را به یک کانال یا گروه لینک می دهند. با مراجعه به این سایت ها یا کلیک روی آن ها، برنامه تلگرام باز می شود. یکی از راه های رفع مشکل باز شدن خودکار تلگرام در این موارد، مراجعه به تنظیمات گوشی و قسمت برنامه ها است. در لیست تلگرام را انتخاب کرده و گزینه زیر را غیر فعال کنید.

open the supported link in app

علت مشکل باز شدن خودکار تلگرام چیست؟ باز شدن با مرورگر

همچنین آیا نوتیفیکیشن های جدید تلگرام را مشاهده نمی کنید؟ پیشنهاد می کنیم مطلب ۳ روش حل مشکل نشان ندادن هشدار پیام جدید در تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و.. را هم مطالعه نمایید.

رفع مشکل باز شدن خودکار کانال در تلگرام با بررسی وجود بدافزار

بسیاری از موارد مشکل باز شدن خود به خود تلگرام، به دلیل آلوده شدن گوشی به بدافزار ها است. برخی از برنامه ها ممکن است برای اهداف تبلیغاتی و..، بدون اجازه شما اقدام به باز کردن تلگرام کنند. به خصوص اگر متوجه شدید با نصب برنامه ای خاص دچار این مشکل شده اید.

برای رفع مشکل باز شدن ناخواسته کانال های تلگرام باید برنامه های خود را بررسی و توسط آنتی ویروس گوشی اسکن کنید. به تغییر دهنده های آیپی خود نیز توجه داشته باشید. برخی از برنامه های ناآشنا مانند Melon Vpn و.. می تواند این مشکل را ایجاد کنند پس بهتر است برنامه های خود را گوگل پلی استور دانلود و نصب کنید.

همینطور در صورت بروز مشاهده ارور Too Many Communities، مطالعه مطلب ۷ روش رفع ارور Too Many Communities ، Attempts و Tries تلگرام نیز برای شما کاربردی و مفید خواهد بود.

چگونه از شر کانال های تبلیغاتی تلگرام خلاص شویم؟ استفاده از نسخه اصلی تلگرام برای حل مشکل باز شدن ناگهانی تلگرام

با توجه به متن باز بودن API تلگرام، تعداد زیادی از توسعه دهندگان اندروید اقدام به ساخت برنامه های غیر رسمی برای تلگرام کرده اند. اکثر این برنامه ها از لحاظ امنیتی تایید نشده اند و اطلاعات شما را به خطر می اندازند. همچنین برخی از این برنامه ها، برای اجرای تبلیغات به صورت خودکار برنامه را باز می کنند. در نتیجه برای حل مشکل باز شدن خودکار کانال تلگرام، از نسخه رسمی استفاده کنید.

چگونه از شر کانال های تبلیغاتی تلگرام خلاص شویم؟ استفاده از نسخه اصلی تلگرام برای حل مشکل باز شدن ناگهانی تلگرام

اکیدا توصیه می کنیم برای جلوگیری و رفع مشکل باز شدن کانال تبلیغاتی در تلگرام و حفظ امنیت اطلاعات خود، فقط از نسخه اصلی تلگرام استفاده کنید و نسخه های غیر رسمی را از گوشی خود حذف کنید.

بررسی تنظیمات دعوت به گروه برای رفع مشکل بالا آمدن خودکار تلگرام

یکی از راه های دیگر، محدود کردن افرادی است که قادر به دعوت شما به گروه هستند. برای این کار روی آیکن سه خط گوشه صفحه تپ کنید.

بررسی تنظیمات دعوت به گروه برای رفع مشکل بالا آمدن خودکار تلگرام

روی Settings تپ کنید.

بررسی تنظیمات دعوت به گروه برای رفع مشکل بالا آمدن خودکار تلگرام

در صفحه باز شده، به بخش Privacy and Security بروید.

بررسی تنظیمات دعوت به گروه برای رفع مشکل بالا آمدن خودکار تلگرام

حال گزینه Groups را انتخاب کرده و آن را روی My Contact تنظیم کنید.

بررسی تنظیمات دعوت به گروه برای رفع مشکل بالا آمدن خودکار تلگرام

باز شدن خودکار تلگرام در ویندوز پس از روشن کردن

همچنین اگر بعد از روشن کردن ویندوز، تلگرام شما هم باز می شود و می خواهید جلوی این فرایند را بگیرید، کافیست تا در برنامه دسکتاپ تلگرام به Settings رفته و در بخش General گزینه Launch Telegram when system starts را غیر فعال کنید. بعد از این کار بعد از روشن کردن کامیپوتر، تا قبل از باز کردن آن به صورت دستی، برنامه اجرا نخواهد شد.

در پایان اگر با مشکل باز نشدن یا ارسال نشدن پیام و.. نیز مواجه شدید، مطالعه مطلب ۷ روش حل مشکل عدم ارسال ، پخش و باز نشدن عکس ، فیلم و.. در تلگرام را فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راه های رفع مشکل باز شدن خودکار تلگرام دسکتاپ و اندروید و همینطور مشکل اضافه شدن کانال در تلگرام را به شما آموزش دادیم. با رعایت این نکات، حتما مشکل شما رفع خواهد شد. شما می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه جلوگیری از اضافه شدن کانال در تلگرام را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید