0

آموزش بکاپ گرفتن از گوشی تمام اطلاعات / معرفی تمام روش هاش – 2021

آموزش بکاپ گرفتن از گوشی تمام اطلاعات / معرفی تمام روش هاش - 2021
بازدید 198


آموزش بکاپ گرفتن از گوشی پشتیبان گیری از تمام اطلاعات و محتوای تلفن Android شما بسیار مهم است. اما چگونه می توان از محتوا و تمام اطلاعات مختلف تلفن های هوشمند اندروید پشتیبان تهیه کرد؟ در این مقاله قصد داریم تمام روش های پشتیبان گیری از اطلاعات و محتوای گوشی اندرویدی را پوشش دهیم. با مجله آی تی همراه باشید.

پشتیبان گیری از داده ها و محتوا در دستگاه های Android آسان است. اکنون تهیه نسخه پشتیبان از پرونده ها به ویژه در دستگاه های هوشمند تلفن همراه بسیار مهم است. با پیشرفت تلفن های همراه و فناوری ، استفاده از این محصولات برای ذخیره پرونده های مهم و شخصی به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

مطالب مرتبط:

طبق آمار ، حتی مشخص شده است که تلفن های هوشمند بسیاری از کاربران ، اطلاعات حیاتی بیشتری نسبت به لپ تاپ های خود ذخیره می کنند. بنابراین تهیه نسخه پشتیبان از این اطلاعات بسیار مهم است زیرا باعث می شود افراد اطلاعات خود را از دست ندهند.

با تهیه نسخه پشتیبان از محتوا و اطلاعات تلفن Android خود ، در هر زمان لزوم می توانید دوباره به آن اطلاعات دسترسی پیدا کنید. برای این منظور ، شما باید فایل به اصطلاح پشتیبان را بازیابی کنید.

البته با استفاده از اطلاعات ذخیره شده در حساب Google ، برخی از اطلاعات را می توان با ورود به سیستم حساب به طور خودکار بازیابی کرد.

در این مقاله قصد داریم به روش های تهیه نسخه پشتیبان از کلیه اطلاعات و محتوای گوشی های اندرویدی اشاره کنیم. توجه داشته باشید که این روش ها در همه دستگاه های اندرویدی قابل استفاده است و فقط به تلفن های هوشمند محدود نمی شود.

اگر در مورد هر یک از بخش ها و موارد شرح داده شده به جزئیات بیشتری نیاز دارید ، می توانید با شماره های تلفن همراه موجود برای کمک تماس بگیرید و از آنها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با راهنمای موبایل همراه باشید.

آموزش بکاپ گرفتن از گوشی از تمام اطلاعات و محتوای گوشی اندرویدی قابلیت بک آپ و ریستور گوگل 

با ایجاد یک حساب Google و ورود به سیستم Android خود ، می توانید تقریباً از تمام اطلاعات و محتوای ذخیره شده در سرورهای Google نسخه پشتیبان تهیه کنید.

این اطلاعات شامل مواردی مانند ایمیل ، اطلاعات مرورگر ، اطلاعات برنامه تقویم ، لیست تماس ، داده های برنامه و موارد دیگر است. حتی می توانید رمزعبور Wi-Fi و موارد دیگر را در سرورهای امن Google و حساب اختصاصی خود ذخیره کنید.

پس از ورود به سیستم حساب Google خود در دستگاه و پشتیبان گیری از اطلاعات آن در سرورهای Google ، هنگام ورود حساب Google خود به هر دستگاه Android دیگر ، تمام اطلاعات ذخیره شده و مورد نظر به طور خودکار بازیابی می شوند.

به طور کلی ، توصیه می کنیم که یک حساب Google فعال در دستگاه Android خود داشته باشید و از آن برای تهیه نسخه پشتیبان از محتوای دستگاه خود استفاده کنید.

 

بک آپ گرفتن از تمام اطلاعات و محتوای گوشی اندرویدی

برای افزودن حساب Google به دستگاه Android خود ، باید وارد قسمت تنظیمات دستگاه شوید و سپس گزینه Accounts را انتخاب کنید. حال گزینه Google Account را انتخاب کنید. در این بخش ، لیست حساب های Google در دستگاه نمایش داده می شود.

اگر می خواهید یک حساب اضافه کنید ، باید گزینه Add a New Account را انتخاب کنید. با انتخاب هر یک از حساب های خود ، به صفحه ای با لیستی از جزئیات که می توانید بین حساب و دستگاه همگام سازی کنید ، منتقل می شوید.

می توانید موارد غیرضروری را در این بخش غیرفعال کنید ، اما توصیه می کنیم همه موارد و گزینه های موجود در لیست حساب Google خود را برای همگام سازی با دستگاه خود فعال کنید.

 

بک آپ گرفتن از تمام اطلاعات و محتوای گوشی اندرویدی

اکنون از منوی تنظیمات تلفن Android خود به بخشی با نام Backup & Reset بروید. در این بخش گزینه ای به نام Backup Account وجود دارد. این گزینه را لمس کنید و حساب Google مورد نظر برای پشتیبان گیری از محتوای آن را انتخاب کنید. گزینه back up my data را علامت بزنید تا از اطلاعات اضافی دستگاه مانند گذرواژه Wi-Fi و سایر تنظیمات در سرورهای پشتیبان Google پشتیبان تهیه کنید.

همچنین گزینه (Automatic restore) را علامت بزنید. با انتخاب این گزینه ، به محض نصب برنامه هایی که اطلاعات آنها قبلاً در حساب Google کاربر ذخیره شده است ، بازیابی خودکار اطلاعات قبلی را مشاهده خواهید کرد.

آموزش بکاپ گرفتن از گوشی ( تمام عکس و فیلم ها )

برای پشتیبان گیری از عکسهای ذخیره شده در دستگاه Android خود می توانید از چندین روش استفاده کنید. شاید بهترین و کم هزینه ترین راه اتصال تلفن به رایانه و انتقال دستی عکس ها از حافظه تلفن به رایانه باشد ، اما روش های بهتر و مدرن تری برای این منظور در دستگاه های اندرویدی ارائه شده است.

 

بک آپ گرفتن از تمام اطلاعات و محتوای گوشی اندرویدی

یکی از بهترین راههای مقابله با این مسئله استفاده از Google Photo است. Google Photo قادر است عکسهای ذخیره شده در دستگاه را با وضوح تصویر کامل بارگذاری و پشتیبان گیری کند.

همچنین هر حساب Google Photo به طور پیش فرض ۱۰۰۰ گیگابایت ذخیره اطلاعات را در اختیار کاربر قرار می دهد. این برنامه همچنین توانایی پشتیبان گیری از فیلم های ذخیره شده در دستگاه Android را دارد. اما توجه داشته باشید که استفاده از این برنامه باعث بسته اینترنت شما می شود.

خوشبختانه ، برنامه Google Photo به کاربر اجازه می دهد تا پرونده های بارگذاری و همچنین روش بارگذاری را مشخص کند. به عنوان مثال ، می توانید برای تنظیم بارگذاری تصاویر فقط به اتصال Wi-Fi و نه از طریق داده تلفن همراه ، به قسمت تنظیمات Google Photo بروید.

 

بک آپ گرفتن از تمام اطلاعات و محتوای گوشی اندرویدی

می توانید همین کار را با برنامه های دیگر مانند دراپ‌باکس (Dropbox) انجام دهید. به طور کلی ، استفاده از این برنامه ها در بین کاربران ایرانی زیاد رایج نیست و ما توصیه نمی کنیم که از این روش ها برای پشتیبان گیری از عکس ها و فیلم ها در دستگاه خود استفاده کنید. این روش ها برای موقعیت های کاربر که اینترنت شما سریع است

و هیچ محدودیتی در حجم صدا ندارد عالی است. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع ، می توانید از طریق شماره های موجود با کارشناسان موبایل تماس گرفته و راهنمایی دقیق تری را از آنها بخواهید.

آموزش بکاپ گرفتن از گوشی اندرویدی با اتصال به کامپیوتر

با استفاده از رایانه رابط و اتصال تلفن Android به آن ، همچنین می توانید از محتویات دستگاه خود یک پرونده پشتیبان تهیه کنید. برای این منظور ، توصیه می کنیم از برنامه هایی مانند برنامه Android File Transfer استفاده کنید. از طریق لینک زیر می توانید این ابزار را بارگیری کرده و سپس آن را بر روی رایانه خود نصب کنید.

دانلود برنامه

برنامه ذکر شده آسان برای استفاده است. با این حال ، اگر به اطلاعات بیشتری در مورد نحوه استفاده از آن و تهیه نسخه پشتیبان از محتوای دستگاه Android خود نیاز دارید ، می توانید از طریق شماره های موجود با کارشناسان موبایل تماس بگیرید و از آنها راهنمایی دقیق تری بخواهید.

تهیه بک آپ کامل از اطلاعات دستگاه اندرویدی با استفاده از اپلیکیشن‌های ثانویه

برنامه های ثانویه نیز وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها از کلیه مطالب دستگاه Android خود به راحتی پشتیبان تهیه کنید. به طور کلی ، این برنامه ها به صورت رایگان ارائه نمی شوند و برای استفاده از آنها باید هزینه های ویژه پرداخت شود. یکی از بهترین برنامه هایی مانند این برنامه MyBackup Pro است.

با استفاده از این برنامه می توانید تمام اطلاعات و جزئیات دستگاه اندرویدی خود را در یک فایل پشتیبان جامع و کامل در سرویس های ذخیره سازی ابری یا حافظه کامپیوتر و حتی حافظه رم microSD ذخیره کنید.

دانلود برنامه mybackup

بک آپ گرفتن از تمام اطلاعات و محتوای گوشی اندرویدی

به طور کلی هم اکنون اپلیکیشن‌های زیادی برای سیستم عامل اندروید با هدف تهیه بک آپ جامع توسعه داده شده و موجود هستند. اپلیکیشن Helium هم یکی نمونه دیگر از این نوع برنامه‌هاست که کیفیت عملکرد عالی دارد.

Click to rate this post!

[Total: ۰ Average: ۰]

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید