0

آموزش بکاپ گرفتن از واتساپ و انتقال آن به گوشی جدید / 2021

آموزش بکاپ گرفتن از واتساپ و انتقال آن به گوشی جدید
بازدید 155


آموزش بکاپ گرفتن از واتساپ برنامه WhatsApp یکی از محبوب ترین ابزارهای ارتباطی است که توسط میلیون ها نفر در سراسر جهان در سیستم عامل های Android ، Iowa ، BlackBerry ، Windows Phone ، Nokia 60 و ۴۰ استفاده می شود. یکی از دلایل موفقیت این اپلیکیشن امنیت بالای آن است.

مطالب مرتبط

حال ، اگر می خواهید تلفن همراه خود را تعویض کنید ، با پیام ها و پرونده های موجود در واتس اپ تلفن قدیمی چه کاری می توان انجام داد؟ آیا راهی برای انتقال آنها به تلفن هوشمند جدید ما وجود دارد؟ بله ، واتس اپ توانایی انتقال همه چیز ، از جمله پیام ها و پرونده ها را به هر تلفن هوشمند دیگری که می خواهید ، دارد. در اینجا نحوه انجام این انتقال آورده شده است. با مجله آی تی همراه باشید.

آموزش بکاپ گرفتن از واتساپ و انتقال آن به گوشی جدید

برای این انتقال ، ابتدا باید از مکالمات و پیام های خود پشتیبان تهیه کنید. برای این کار ابتدا وارد برنامه شوید و سپس به قسمت تنظیمات بروید و سپس وارد قسمت پیام ها و تماس ها (Chats and Calls) شوید.

در این صفحه گزینه ای به نام Chat Backup وجود دارد. این گزینه از مکالمات شما پشتیبان تهیه می کند تا بتوانید از آنها در هر کجا که می خواهید استفاده کنید. می توانید این نسخه پشتیبان را به صورت دستی و خودکار انجام دهید.

نسخه جدید همچنین دارای گزینه ای به نام “Backip to Google Drive” است که پشتیبان گیری شما را مستقیماً در Google Drive ذخیره می کند.

البته قبل از آن باید یک حساب Google Drive برای خود باز کنید. اگر نمی خواهید به Google Drive منتقل شوید ، فقط تلفن هوشمند خود را به کابل USB به کامپیوتر و یا لپتاپ خود وصل کرده، وارد فولدر WhatsApp شوید؛ فولدری با نام DataBase در آنجا وجود دارد که فایل بکاپ شما داخل آن است، حال می‌توانید به راحتی آن را به کامپیوتر خود منتقل کنید و به گوشی هوشمند جدید خود منتقل کنید.

بکاپ گرفتن از پیامهای واتس اپ

آموزش بکاپ گرفتن از واتساپ اکنون مراحل زیر را دنبال کنید تا این نسخه پشتیبان را به تلفن هوشمند جدید خود منتقل کنید.

برنامه WhatsApp را روی تلفن هوشمند خود نصب کنید. (البته به هیچ وجه آن را اجرا نکنید)
سپس تلفن هوشمند خود را با کابل USB به رایانه یا لپ تاپ خود متصل کرده و به پوشه WhatsApp بروید. پوشه ای به نام Databases ایجاد کنید و اکنون فایل پشتیبان ایجاد شده را به پوشه Databases منتقل کنید.

اکنون فقط برنامه WhatsApp را راه اندازی کرده و شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. با ورود موفقیت آمیز ، پیام اعلان در بخش اعلان ها نمایش داده می شود. فشار دادن کلمه Restore پس از چند ثانیه انجام شد و اکنون می توانید تمام موارد قدیمی WhatsApp خود را در تلفن هوشمند جدید خود مشاهده کنید.

.

مسیر فایل بکاپ واتس اپ

تامام

Click to rate this post!

[Total: ۱ Average: ۵]

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید